Les RESERVES de figures Funko Pop són productes de la marca Funko que posem a la teva disposició amb força antelació al seu llançament. Les reserves són productes que se solen avançar a l'estrena d'una nova sèrie, una nova pel·lícula, videojoc o qualsevol altra circumstància.

Normalment s'anuncia el llançament d'aquestes figures amb un, dos o tres mesos d'antelació (amb algunes llicències mica més), és a dir, poden passar més de 3 a 4 mesos des que es publiquen com a reserves fins que estiguin disponibles en el nostre estoc. En el 100% dels casos les reserves estan garantides, i solen anar, entre altres coses, amb la informació de llançament: així sabràs en quin moment arriba per a ser enviat o per tenir-lo en estoc dins del nostre catàleg. Cal dir que les reserves poden avançar-se o retardar-se, i aquest fet mai depèn de la botiga, sinó de fàbrica (en aquest cas Funko). Tot i que el 100% dels casos les reserves estan garantides, la reserva d'un producte Funko NO garanteix a el client l'arribada del producte. Nosaltres no vam decidir les dates d'arribada sinó els distribuïdors, pel que poden patir retards o fins i tot cancel·lacions, sent aquestes enviades per ordre de comanda amb preferència per aquelles reserves de pagaments complets. Les reserves no es poden ajuntar amb productes en estoc en la mateixa comanda. Si en una comanda hi ha diverses reserves amb diferents dates, no s'enviaran els productes fins que estigui la comanda complet. Si s'ajunta en la comanda un pagament complet amb un pagament parcial, no s'enviaran els productes fins que estiguin tots disponibles i hagin estat pagats pel client. Les reserves es pagaran la totalitat de la comanda incloent l'enviament i tindran preferència a l'hora de ser enviats. Quant arribi la comanda al nostre magatzem, s'enviarà a l'adreça indicada pel client en la major brevetat possible. En el cas dels pagaments complets, el client haurà de triar el mètode d'enviament a l'hora de completar la comanda i podrà veure si té despeses gratis segons el seu import.

Els productes marcats com RESERVA no els tenim físicament (perquè no han sortit encara a la venda), generalment s'anuncien per a la venda amb alguns mesos d'antelació previs a una pel·lícula, sèrie o similars. A les RESERVES posem sempre la data d'arribada; mai la data exacta, ja que és el que ens proporciona el nostre distribuïdor / fàbrica. Les RESERVES poden tant avançar-com demorar-se, per la qual cosa es dóna per fet que, quan fas una reserva, t'exposes tant a l'benefici que s'avanci com a l'perjudici que es retardi i podem parlar de setmanes o mesos. Les RESERVES es demanen especialment per a tu, és a dir, la nostra botiga compra l'estoc que creu oportú del producte per vendre i disposar en aquest per a la botiga quan arribin i, paral·lelament, compra el producte dels que han reservat, en aquest cas per a tu si ho has reservat ja.

CANVIS I DEVOLUCIONS

Aquests productes són demanats expressament pel client i no s'admetran reemborsaments de diners per productes en reserva si és perquè el producte no el satisfà o ja no ho vol, se li ofereix la possibilitat d'un val amb aquest mateix import per gastar a la botiga . El client carregarà amb les despeses d'enviament de la devolució del producte i una vegada que arribi es procedirà a la comprovació de l'estat del producte i si compleix les condicions se li donarà dit cupó. Sí s'admetran reemborsaments de l'import complet en el cas que el distribuïdor no ens pugui donar el producte passats 4 mesos des de la data d'arribada mostrada en el producte. (S'enviarà un correu electrònic d'informació abans de procedir a la seva devolució sempre que es doni per segur que el producte no podrà estar en els nostres magatzems per a la seva distribució o hagin passats 4 mesos de marge des de la seva compra)

ANUL·LACIONS

Si el client vol anul·lar una reserva, haurà de notificar a l'correu electrònic info@strambotic.cat abans de 24 hores perquè se li torni els diners complet, passat aquest temps si es vol cancel·lar perdrà l'import abonat tant si és pagament complet com si és parcial. Si finalment el distribuïdor no ens pugui donar aquest producte passats tres mesos des de la data d'arribada mostrada en el producte, li dóna l'oportunitat de poder anul·lar la comanda.