La reserva d'un producte Funko Pop NO et garanteix l'arribada del Funko. Intentem cobrir totes les reserves, però hi ha vegades que la casa Funko cancel·la les reserves sense avisar o no serveix més els productes. Les reserves se serviran per estricte ordre de reserva.

Normalment s'anuncia el llançament d'aquestes figures amb un, dos o tres mesos d'antelació (amb algunes llicències mica més), és a dir, poden passar més de 3 a 4 mesos des que es publiquen com a reserves fins que estiguin disponibles en el nostre estoc.

Nosaltres no podem decidir les dates d'arribada sinó els distribuïdors, pel que poden patir retards o fins i tot cancel·lacions, sent aquestes enviades per ordre de comanda amb preferència per aquelles reserves de pagaments complets.

Les reserves no es poden ajuntar amb productes en estoc dins la mateixa comanda. 

Un cop realitzada la reserva i pagat l'import, el client pot fer una cancel·lació, però no podrà reclamar la devolució de l'import de la mateixa (excepte si es realitza dins de les 24 hores següents a la realització de la reserva i haurà de notificar al correu electrònic info@strambotic.cat ).

En el cas que no pugui es complir amb el lliurament del producte reservat, es retornarà l'import lliurat pel client.

En el cas que es tardi més de 2 mesos des de la data d'arribada del producte, el client podrà demanar el reemborsament de la reserva i se li retornarà l'import lliurat.

Si es vol fer una cancel·lació abans dels 2 mesos de pròrroga, NO es retornarà l'import lliurat.

CANVIS I DEVOLUCIONS

Aquests productes són demanats expressament pel client i no s'admetran reemborsaments de diners per productes en reserva si és perquè el producte no el satisfà o ja no ho vol, se li ofereix la possibilitat d'un val amb aquest mateix import per gastar a la botiga . El client carregarà amb les despeses d'enviament de la devolució del producte i una vegada que arribi es procedirà a la comprovació de l'estat del producte i si compleix les condicions se li donarà dit cupó. Sí s'admetran reemborsaments de l'import complet en el cas que el distribuïdor no ens pugui donar el producte passats 4 mesos des de la data d'arribada mostrada en el producte. (S'enviarà un correu electrònic d'informació abans de procedir a la seva devolució sempre que es doni per segur que el producte no podrà estar en els nostres magatzems per a la seva distribució o hagin passats 4 mesos de marge des de la seva compra)

ANUL·LACIONS

Si el client vol anul·lar una reserva, haurà de notificar a l'correu electrònic info@strambotic.cat abans de 24 hores perquè se li torni els diners complet, passat aquest temps si es vol cancel·lar perdrà l'import abonat tant si és pagament complet com si és parcial. Si finalment el distribuïdor no ens pugui donar aquest producte passats tres mesos des de la data d'arribada mostrada en el producte, li dóna l'oportunitat de poder anul·lar la comanda.